Edzéstervek

27
Kezdő Otthoni teljes test edzésterv (3 napos)

Nem szeretnél lejár edzőterembe? Vagy egyszerűen csak nincs időd lejutni? Akkor a legjobb megoldást mutatom neked! Eddz otthon, és érd el céljaidat így is! A kezdő otthoni edzésprogramomban a teljes testet átmozgatjuk. Próbáld ki most!

Személyre szabott étrend

A megfelelően összeállított étrend segít abban, hogy elérhesd a célod, legyen szó fogyásról, tömegnövelésről, szálkásításról, vagy arról, hogy a szervezeted egészséges működése helyre álljon. Nem drasztikus diétatervet, hanem következetesen összeállított étrendet kapsz, figyelembe véve a vércsoportodat, típusodat, amelyet könnyedén és hosszútávon be tudsz tartani.

21
Bikini fitness edzésterv - kezdőknek (heti 3 napos)

Ha mindig is szerettél volna egy igazán csinos testet de eddig még valamiért nem kezdted el az edzést, itt az alkalom hogy egy profi segítségével indulj neki ! Berkes László, az IFBB bajnokok edzője személyesen válogatta össze ezeket a gyakorlatokat. Töltsd le és próbáld ki még ma ;)

10
Bikini fitness - comb, popsi (heti 2 napos edzésterv, intenzív, haladóknak)

Fókuszban a comb popsi - bikini fitness edzésterv Ha extra feszes popsit és formás lábakat szeretnél, akkor mindenképp próbáld ki ezt az edzéstervet. Személyesen Berkes László állította össze az IFBB bajnokok edzője, kimondottan versenyzők számára.

32
Bikini fitness edzésterv - intenzív (heti 5 napos)

Bikini fitness edzésterv (teljes test verzió) Ha szeretnél feszes, formás testet és igazán komolyan gondolod az edzést, hetente 5 alkalommal lemennél a terembe, ajánlom figyelmedbe Berkes László IFBB bajnokok edzője edzéstervét !